[HCM] - Export Customer Service & Documentation

 CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN THỰC

Địa điểm tuyển dụng:  Hồ Chí Minh

Mức lương: 8 triệu - 12 triệu

Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2019 


Lượt xem: 2432

Ngày duyệt: 13/03/2019


Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 1 năm

Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng

Số lượng cần tuyển: 8

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Nhân viên

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

Mô tả công việc (Mã số: CS)

- Execute customer’s service requirements from Bookings, Cargo movement to Data Transmission, Documentation and Invoicing.
- Coordinate with customers and colleagues to fulfill the job.
- Coordinate with airlines/ carriers/ worldwide agents to handle shipments.
- Solving all the matters/ problems related to operation jobs.
- Communicate with Sales/ Operation team to ensure proper flow of information regarding booking prospects and rate approvals.
- Handle customer enquiries, quotations and overseas agent correspondence and offering solutions
- Perform and resolve customer dispute or complaint cases with care and in compliance with all internal and regulatory company’s requirements and customer’s standard operating procedure.
- Ensure customer satisfaction and feedback to customers in professional manner.
- Prepare reports, update system timely and accurately.
- Provide comprehensive and professional services to customers, working to acquire, retain and develop relationships with customers and agents.
- Other tasks as assigned by Head of Department.

Quyền lợi được hưởng

- Working in friendly, dynamic & professional environment.
- Promotion opportunity if long-term commitment.
- Competitive salary, Sales commission.
- Salary review: at least 1 time/year, minimum 5%.
- Bonuses at certain public holiday and year-end (13th month salary and performance bonus).
- Premium health insurance for employee.
- Monthly/ yearly Vacation organized by company.
- Other benefits as per labor law and company policy.

Yêu cầu công việc

- University or college graduate (major in Foreign Trade, Economics, Maritime or Transportation is preferable).
- At least 6 months or more of experience in same position in logistics/forwarding field
- Good command of English/Vietnamese (both in oral & written communication).
- Good at Microsoft Office Applications.
- Being careful, customer-oriented & achievement-driven attitude.
- Ability to work well under pressure and good problem solving skill.
- Others: High responsibility, good teamwork.

Yêu cầu hồ sơ

ỨNG TUYỂN NGAY TỊA MYWORK

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:
Ms Nguyệt
Địa chỉ công ty:
KHU ĐÔ THỊ SALA 87, Đường B4, Phường An Lợi Đông, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Hạn nộp hồ sơ:
30/06/2019 
Ngôn ngữ hồ sơ:
Tiếng Việt
 

Việc làm tương tự đang tuyển gấp Xem thêm

Nhân Viên Tư Vấn Tín Dụng [hcm]

 30/06/2019
 Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Nghệ An, Khác

CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN THỰC

KHU ĐÔ THỊ SALA 87, Đường B4, Phường An Lợi Đông, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

50-100


CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN THỰC đang tuyển dụng

Tuyển dụng nhanh

American & Efird Vietnam tuyển nhiệu vị trí LƯƠNG CAO

Nhân viên xử lý nguyên vật liệu, Nhân Viên Vận Hàn...

Nhân viên kinh doanh phần mềm kế toán lương 10-12 triệu

Ipos.vn Tuyển gấp: Nhân viên kinh doanh phần mềm k...

Nhân viên tư vấn tuyển sinh

Mức lương: 7 triệu - 10 triệu (Có phần trăm hoa hồ...

CTY Tama Sơn Thanh Tuyển Nhân Viên Thiết Kế Kết Cấu Gỗ

Lương 5- 7 triệu.Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm.Được đà...

Nhà Hàng Việt Phố tuyển số lượng lớn nhân viên Phục vụ

Lương cơ bản + Tip, đảm bảo trên 10tr/tháng, Bao c...

Công ty TNHH XNK Mumuso Việt Nam Tuyển Gấp Bán Hàng tại nhiều tỉnh thành

Tuyển nhân viên bán hàng, Cửa Hàng Trưởng, Cửa Hàn...

Tìm kiếm nâng cao